wtorek, 1 kwietnia 2014

Potwierdzam! Będę ubiegał się o fotel burmistrza! Ponadto jutro o godzinie 10:30 złożę pozew przeciwko Boberowi88! [PRIMA APRILIS]

Miasto znalazło się nad przepaścią, takie głosy docierają do nas z internetowych blogów, oraz komentarzy. JA, JAKO ODPOWIEDZIALNY ZA DOBRO WSPÓLNE ANDRYCHOWIANIN.pl WEZMĘ NA SIEBIE TRUD PRZYWRÓCENIA MIASTU DAWNEJ ŚWIĘTNOŚCI! TAK, BĘDĘ UBIEGAŁ SIĘ O FOTEL BURMISTRZA ANDRYCHOWA! 
Moja kampania wyborcza przyćmi nawet najbardziej żarliwych krytyków dotychczasowego burmistrza - którego imienia nie pamiętam! Wyleję tyle nienawiści na klawiaturę, że innym blogerom wyleje się tusz z (JEDNEJ!) klawiatury! Jako żywy dowód, że jestem jedyną alternatywą i jedynym godnym kandydatem OBIECUJĘ, że jutro o godzinie 10:30, złożę pozew przeciwko Boberowi88. Pozwę go za to, że nie napisał ani słowa na mój temat i tym samym uraził moje ambicje. Takim zaniedbaniem mnie bardzo boleśnie pomówił - bo skoro o mnie nie pisze, to ktoś może pomyśleć, że mnie nie ma! POZWĘ GO TEŻ DLATEGO, ŻE MA DOŚWIADCZENIE W OBRONIE PRZED TEGO TYPU POZWAMI. ZNAM SWOJĄ WARTOŚĆ I DLATEGO POZWĘ WŁAŚNIE JEGO - CHCĘ WALCZYĆ Z DOŚWIADCZONYMI! POKAŻĘ ŻE W MŁODOŚCI JEST SIŁA! MIEJSCE BLOGOWYCH KOMENTATORÓW JEST W WIĘZIENIACH - a ja wejdę w skład koalicji mającej za zadanie postawić kres takim ludziom - jak ten bloger, którego nicka już również nie pamiętam!
CZYTAJ DALEJ to dopiero początek! Rano wywołam prawdziwy skandal i ujawnię najciemniejsze sprawki swoich oponentów! Zdradzę poufne ustalenia z 3 konkurencyjnych obozów! Ujawnię rano nigdzie dotąd niepublikowane zdjęcia i karykatury Krzysztofa Kubienia. Wiejską bryczką wyślę go jako pierwszego na polityczną emeryturę! Bryczką, bo do karety wedle niepotwierdzonych informacji on podobno nigdy nie wsiadł i zapewne nigdy nie wsiądzie!


4 komentarze:

  1. Jedyna słuszna decyzja z kandydowaniem, moim zdaniem masz spore szanse! A odnośnie Bobra to wiesz, jak z nim zadrzesz, to unikaj starego golfa, zwłaszcza na zebrze, bo mogą mu się hamulce przypadkowo zepsuć, gdy będziesz przechodził...

    OdpowiedzUsuń
  2. Alternatywą będzie tutaj każdy - nawet ten, któremu się coś wydaje, czyli Ty.
    Rozumiem, że mamy 1 kwietnia itd., ale muszę przyznać, że z zaniepokojeniem przeczytałem Twoje kolorowe " fiu-bździu".
    Gdyby nie dzisiejsza data, to pomyślałbym, że pora na leki lub pora je odstawić, lub zmienić.
    Powodzenia w kampanii...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym, że spadł Ci byćmoże tynk z domu na głowę będzie później :)

      Usuń
  3. Komentarz godny kandydata na burmistrza.

    OdpowiedzUsuń